Obchod budúcnosti je súťaž organizovaná Slovenskou alianciou moderného obchodu ktorá je tvorená TOP zamestnávateľmi v sektore obchodu: Billa, dm drogerie markt, Kaufland, Lidl, METRO, Terno a Tesco. Cieľom súťaže „Obchod budúcnosti“ je predstaviť sektor obchodu kreatívnym a hravým spôsobom. Trieda 8.B vypracovala projekt, ktorý odoslala a komisia hodnotila kreativitu, komplexnosť projektu, nadčasovosť a unikátnosť. Za svoj projekt získali diplom, žiaľ sa neumiestnili. Rozlúskni to – súťaž pre žiakov 9.ročníkov. Cieľom súťaže je priblížiť fungovanie obchodu žiakom základných škôl, a to prostredníctvom riešenia reálnych výziev z praxe. Z našej školy sa zapojili triedy 9.A,9.B,9.C. Vybrali si témy: ako zlepšiť zážitok z nakupovania, zlepšenie usporiadania prevádzky. V tejto súťaži vyhrali 3.miesto žiaci 9.C triedy, ktorí získali darčekové balíčky a diplomy.
Ing. M. Máčayová